God Jul allihopa!

God Jul mina kära bevakare!

Nu ska jag & min bror snart gå till vår kära mor och fira jul där!
Ha en trevlig dag så hörs vi senare ;P :*

*UPDATE*

Jag, Mamma, Mormor, Bror, Hunden Gemma och Katten Grim började äta vid kl 14.
När vi hade ätit upp slappade vi lite och såg lite på tv,
Sedan när klockan närmade sig 17 tiden så började vi dela ut julklappar,
Jag blev den som fick dela ut dom då jag hade min rosa tomteluva på mig ^^

Grim och Gemma vart helt galna och satt mer eller mindre på mig när jag skulle dela ut julklapparna!
Typ "ÄR DEN TILL MIG?*nosa på*"

Grim och Gemma fick nog flest julklappar ändå ;P

Sedan fikade vi lite och därefter gick Mormor hem och vi resten gick hem till mig istället dä resten av kvällen tillbringades framför tvn.

Mysigt som tusan faktiskt :) God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0