MIN FÖDELSEDAG!

YAY här är alla presenter jag fick!
Det började med att kl 12:50 Hörde jag en grattishälsning från Mamma,Dennis & Gemma på radion ( spelade in så när jag orkar lägga över inspelningen till datan kommer den nog upp här).

Först kom Mamma & Pappa, mamma hade med sig 500 kr från sig själv och 500 kr från mumma och av pappa fick jag 1000 kr. plus en tulpanbukett som pappa plockat själv:P
Sedan Josefin med 2 dvds : Martyrs & Juno samt kinderägg!
Sen kom Anna & Rikard och gav mig en Jack skellington Tavla!
Efter det var det Danne & Jenny med en söt liten väska och knallgult nagellack!
Och sist men inte minst Anna,Micki och Jessica med 2 små bruna krukor med växter i, JUST sånna krukor jag typ letat sönder mig på och vem hittar sånna om inte JESSICA! Hon är grym ibland alltså ^^
Tim Burtons spel fick jag Av Jimmy, jag fick gå skattjakt efter den först dock :P

TACK ALLA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0