1 år sedan idag...

Idag är det exakt ett år sedan olyckan..
Det känns hemskt att det redan gått ett år sedan man blev råspöad av Caroline i Betapet, Ett helt år sedan man hittade massa hello Kitty grejer man bara inte kunde låta bli att skicka till henne, Ett helt år sedan man satt på sms och nästan satte i halsen för man skrattade så mycket av alla skämten.. Ett helt år..

Trots att det gått ett helt år har jag fortfarande inte smält allt, Det känns fortfarnade helt overkligt, jag tror inte jag kommer kunna förstå att det är verkligt förens jag ser henne framför mig..
Jag kommer dock aldrig sluta hoppas på att hon ska visa ännu mera mirakel, att hon skall komma tillbaka och vara precis som förr, lika glad, lika underbar, lika rolig och framförallt lika omtänksam och full av liv som det lilla busfröet hon är :)
Jag håller fortfarande tummarna för att du ska vakna upp ordentligt, vakna upp som du.

Älskar och saknar dig fruktansvärt mycket Caroline.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0