Lite sen update

Länge sedan jag skrev något men jag har jobbat så mycket på senaste så har inte haft tid alls, nu får jag dock veta att jag kanske bara har 2 dagar jobb kvar sen finns inget mer uppdrag för mig >< Vad ska jag göra då?
Har skickat mitt cv till några ställen men behöver skicka till fler dock har jag ingen skrivare så kan inte skriva ut det :/

Jag har endast 300 kr kvar denna månad efter alla räkningar och jag ska ha råd till mat och kattmat och kattsand och annat sådant.. har inte ens några vinterskor ffs :(

Till några goda nyheter då! Jag har äntligen fixat en soffa till min lilla lägenhet!

Och idag har jag även tagit mig tid att storstäda och julpynta lite :)


Nu ska jag fortsätta se på film och drömma om bättre tider, take care ppl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0