Gaaah.. Stress

Imorse kl 09:30 fick jag ett sms från min chef som sa att jag gärna kunde börja kl 12 idag och jobba till 21, det är bara det att för att jag ska hinna till visby till kl 12 måste jag ta bussen som går 10:30, jag hade alltså knappt en timme på mig. När jag fick smset satt jag i pyjamas och gjorde rent kattlådan!
Jag gjorde iallafall ett försök, jag slängde ihop kattlådan, rusade in till badrummet och gjorde mig iordning, satte på mig kläder, försökte laga till lite mat snabbt som tusan (ska ju klara mig en hel dag på det) (frukost) sedan ut med hunden och lämna av henne hos min mor och sedan in snabbt som tusan för att äta, och när jag var klar var det alldeles för sent att hinna till bussen.
Jag gillar verkligen mitt jobb och vill verkligen visa framfötterna för dem, men 1 timme, please. omöjligt!

Hoppas det inte ser alldeles för dåligt ut för dom att jag inte kunde hinna ta mig idag, jag är ju egentligen endast satt på avdelningen med tiden 17-21 nu men ibland får jag hoppa in där vid 12 när dom behöver folk på en annan avdeling med. Så jag hoppas att det inte gör så mycket =/

Fick dessutom ont i magen av att stressa.

Nu  till en liten rolig sak jag upptäckte idag då jag skulle förbereda någon mat ; Min frys är FULL av olika sorters glass, men knappt någon mat. TYPISKT MIG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0