Jag blir så trött..

Ibland blir jag bara så trött på folk som verkligen VILL dra ner ens humör. Trött på folk som är griniga och klagar istället för att fira en när man lyckats åstakomma något.
Trött på folk som istället för att bara vara snälla och goa som jag VET att dom kan vara så ska dom åter igen klaga, komma med falska påståenden och vara allmänt dryga och typ, RETAS fast inte på ett såntdär roligt sätt utan på riktigt. Och allt heeeelt utan förvarning.
Varför?

Visst, jag kan också bli irriterad, och dryg och allt såndant, men INTE utan att någon gjort något som gööör att jag blir så. Jag är det ju inte mot någon helt plötsligt liksom.

Nåväl, dags att göra sig redo för Vattengympan, det ska bli skönt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0