Mycket på gång.

Just nu känns det som det är mycket på gång och mycket att planera! Ska eventuellt till Stockholm snart, senare även Skövde och Lidköping och den 19e November blir det Oslo för att gå på konserter med min Kära bror!
Eventuellt kommer jag även försöka planera in en Göteborgsvistelse så jag kan få hälsa på min bästa vän Kajsa och även käraste systeryster Pyr!

Sedan har jag riktigt mycket på jobbet, ska även börja en timme tidigare från och med nu!

I Tisdags kastrerade jag min älskade katt Grim, när han vaknade till var han helt groggy och illamående hela dagen stackars liten!

Sedan igår och även idag har han varit sig själv igen, busig, gosig och alldeles underbar :D

Back to work now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0