Dålig update..

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera men jag lär inte starta den här bloggen fullt seriöst förens jag fixat designen på den.

Hur som, i Onsdags var jag och min bror ute på en liten bilfärd, vi åkte till Blå Lagunen som ett av de vattenfyllda kalkbrotten på Gotland kallas, vi hade dock inga badkläder med oss så just då tog vi bara en promenad runt brottet, det var riktigt fint där men glömde självklart kameran ><
Tog iaf mobilbilder på mig själv i bilen påväg tillbaka :P

Sen igår var man och bytte P-stav, det var hemskt.. Hon som gjorde det satt och sa att hon inte gjort sånt på jätte länge och inte särskillt ofta.
Sen då när hon lade snittet med skallpellen där hon skulle plocka ut den gamla lade hon feeel, så hon sa "oj, jag måste göra det bredare" så det gjorde hon.
Sen istället för att bara sätta i den nya bredvid med det hålet den skapar själv gjorde hon ett till snitt som hon sen satte i den i.
Så nu har jag ett brett snitt i armen och ett litet snitt precis bredvid.

Och ja, det gör ännu ont. Samt att jag fick världens huvudvärk och sedan Feber :(

Nu har jag precis varit i stan med min bror och köpt lite småsaker, och nu ska vi spela lite Lips.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0