KATTastrof ^^

Hejsan bloggen, förlåt att jag varit lite dålig på att uppdatera men denna vecka har jag varit kattvakt för Cleo ( Ronjas kisse) och ska troligtvis vara det nästa vecka med.
Hur som så har jag inte bredband därborta så har inte haft tid att skriva något här.

Stuff som hänt :
Jag har fått 2 st arbetsintervjuer!
En den 10e för jobb på ett hotell i Visby
och sedan en den 23e för jobb på kneippbyn :P

Därimellan ska jag dock till GÖTEBORG! åååh vad jag längtar! Har inte träffat min underbara bästa vän Kajsa på ASLÄNGE så det ska bli awesome, det och lite mer ^^

Här om dagen så tog jag lite söta bilder på Grim precis innan vi skulle gå iväg till Cleo ( jag tar med Grim lite då o då för att dom ska vänja sig och börja leka med varann :) Vilket dom faktiskt gjorde idag :D )

Se vad söt han är när han ligger och busar när jag sitter vid datorn :P

HAHA :D det är mammas lille buspojk det! se den lilla vita fläcken på magen <3

Här kommer lite bilder på Cleo :)

Han är så sjukt kelsjuk nu när han saknar sin matte! men jag duger som substitut iaf :D

Han ÄLSKAR att bli kliad på magen!

Nej nu ska jag spela lite wow tänkte jag ^^ byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0