JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ MÄNNISKOR

Gillar att någon säger att dom skall ringa på kvällen innan tolvslaget, och skicka sms men händer något av det? NEJ. Sen när jag sparat pengar på min mobil för att vara snäll o skriva Gott nytt år sms till just denna, så får man inte heller något svar tillbaka. Sen gillar jag också att samma person sa att vi skulle träffas idag, att denne skulle komma ut till mig eller jag till denne sen får man inte höra något av den förens kl 16:45 och då börjar denne med att säga att man är en Svikare och påstår att man ljugit.
OCH att dom man trodde var sina vänner också tycker man är det. TILL ALLA ER, VEM fansen skriver på facebook JUST vid 12-slaget? JUST DET, Vid tolvslaget så såg jag på raketer på MIN egen balkong, men min katt i famnen som fick Nyårspuss! sen när allt var klart DÅ satte jag mig vid datorn och skrev, för då var allt över.
RONJA & PATRIK kan även INTYGA att jag gick hem, hur mycket jag ändå ville gå med till berget och se på raketerna så gick jag hem för min katts skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0