Wiie! Happy news!

På senaste tiden har det varit mycket fram o tillbaka krångel angående flytt och jobb osv.
Men nu börjar allt ordna sig!

Gick precis klart jobbutbildningen igår och fick då veta att jag fått jobbet! Så idag är min första riktiga dag! Wie!
Sedan har jag sagt upp lägenheten och allt annat som behövs sägas upp iom flytt.

Nästa helg ska jag åka hem och börja packa ner lägenheten så mycket som möjligt men det blir lite jobbigt då jag ska jobba på vardagarna igen så det blir väldigt lite tid tyvärr.
Sen helgen därpå blir det isåfall att åka hem med släp och hämta allt. Sedan vet jag inte hur det blir med städningen, hur ska jag hinna med den? =/ Nåväl, hoppas det löser sig iallafall.

Sedan är ju Arbetsförmedligen så dumma så man får endast flytthjälp pga jobb om man är ÖVER 25, så sjukt drygt.
Så jag har lämnat ansökan till soc men inte fått svar än, hör dom inte av sig har jag inte ens råd att flytta grejerna för hyra släp och så kostar en del och jag får inte min första lön förens i slutet på nästa månad.

Förutom detta så är jag sjuuukt pepp! Överlycklig över att jag ska bo ihop med älsklingen min, träffa honom varje dag och få sova med honom varje natt, finns det något som är bättre än det?
Jag är såååå lycklig att jag hittat någon så underbar som Jacob, känns som mitt liv börjar NU, att det är nu det gäller.
Ser fram emot en framtid tillsammans med Jacob <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0