Lite sent men men..

Nu börjar jag bli sådär seg på att uppdatera igen.
Hur som, i Söndags var jag på besök hos Ronja som jag inte umgåtts med sedan gymnasiet. Hon fyllde 21 år så jag hade med en liten present.
Hon har även fått barn för 2 veckor sedan, världens sötaste lilla knodd!
Så inte nog med att man fick massa kakor och bakelser utan man fick även gott sällskap och klappa på den söta lilla pojken!
Vi bor ganska nära nu när jag har flyttat till Slite så jag hoppas vi kan umgås mer :)

Grattis ( nu i efterskott) igen kära Ronja.

Igår var första RIKTIGA dagen på jobbet, det gick bra, vi skulle få MINST 32 Ja tack på 4 timmar medans jag hade hela 52 Ja tack på 4 timmar :D Mer än någon annan där! Det kändes underbart! Lite tråkigt att man inte är hemma förens ca 22:20 dock.

Idag måste jag dessutom åka in redan nu vid 12:30 eftersom jag har körlektion >< lite drygt må jag lova men vad gör man då.
Stackars min lille pojk som får vara nästan helt ensam i 10 timmar dock :( Tur att man har mamma som kan komma och titta till honom ibland.

Nej, nu måste jag göra mig redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0