Lips lips lips..

Idag är Jacob iväg i Hultsfred för att jobba och festa lite så då passar jag på
att skråla lite i Lips! SÅ SJUKT KUL!
Roligare om man är två dock så man har någon att tävla med men det är bara jag och Grim här och Grim är inte direkt någon bra kandidat för ett sångspel ;P

Passade även på att laga lite sån mat som Jacob inte tycker om nu när han är iväg, Det blev kyckling och nudel-wok a la Linnea :P

In the making!

Finito! Sjukt gott vart det.

Min kväll sedan bestod av mer Lips, en romantisk film som gjorde mig lite för sentimental för mitt eget bästa.
Sedan efter det vart det ännu mer Lips för att sedan avsluta kvällen med nachos och skräckfilm.

Sedan tidigt tidigt imorse blev man väckt av att världens underbaraste kom och omfamnade en, väntade mig inte att han skulle vara hemma förens nån gång på eftermiddagen så det vart en glad överraskning :)

Slut.

Kommentarer
Postat av: Hennas !

Hej !

Allt bra med dig idag ?

Är ny här i bloggvärlden, kika gärna in på min blogg & titta om det kan verka intressant. :)

Kram

2012-01-04 @ 19:37:20
URL: http://hennas.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

gott :D

2012-01-04 @ 21:22:26
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0