Rockabillytema på jobbet!

Idag hade vi rockabilly-tema på jobbet!
Dock syns inte min sminkning på bilderna men såhär såg jag ut iallafall :

Svarta Wild diva skor men syns inte så bra eftesom jag har svarta strumbyxor på mig också.

Hemma innan jobbet.

Close-up

Lite suddig

Vilken poser.

Hur som, vi åkte några varv i raggarbilar och sedan var det tillbaka till jobbet för bugg och sprit, men det var inte jag med på utan jag hoppade av mitt i bilrunturen och åkte hem för att vara med min älskade pojkvän Jacob istället!
Så länge det är saker under jobbtid så kan jag vara med då jag ändå måste, men jag tänker inte vara kvar på frivilliga saker efter jobbtid med kollegerna när jag kan vara hemma och umgås med min pojkvän, man hinner ju inte umgås så mycket under vardagarna eftersom jobbet tar upp sån stor del, sedan lagar man mat och äter och sen är det dags att sova liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0