I WANNA GO BACK!

Så, nu sitter man här efter första jobbdagen på nya jobbet och längtar tillbaka till de tidigare dagarna denna vecka, varför? Ja det ska jag tala om nu!:


I måndags lite halvt spontant planerat så åkte jag till Oskarshamn där jag blev hämtad och åkte vidare hem till Jacob i Västervik.
Dock var vi inte framme förens på Måndagskvällen så det vart bara en film (Kommisarie späck eller va den hette) och sen i säng.

På Tisdagen gjorde man inte så mycket så det var skönt, först satt jag bara o slötittade lite på tvn och så medans han var på jobbet och sen vart det några fram o tillbaka turer ner på stan och tillbaka då det blev lite spontaninköp.

Onsdagen var det lite samma visa på förmiddagen men sedan åkte vi till Linköping där vi gick och shoppade lite, det blev dock bara några par strumpor åt mig.
Sedan vart det min första 3D bio ever! Sjukt kul!
Vi såg nya Piratesfilmen, jag gillade den men tyckte inte den var lika bra som dom tidigare i serien, men jag älskar ju pirater så jag gillade den massa ändå!

Torsdagen var slappardag deluxe med spel och film! Men sånt gillar vi!

Fredagen vart det lite mer gå på stan och dylikt och samma Lördagen.
På Lördagskvällen åkte jag dessutom hem och var inte hemma förens närmare 1-2 tiden på natten så det var bara att gå o lägga sig och sen upp tidigt imorse för att åka o jobba. BLÄ

En sjuhelvetes mysig & trevlig vecka har det varit och den tog slut alldeles för fort.
Så därför vill jag spola tillbaka och göra om den en gång till...NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0