Invigning av våren

Idag bestämde jag mig för att inviga våren med årets första cykeltur, den blev en othem-boge-slite runda.
Det är ca 1,5 mil om inte mer, jag har inte riktigt koll.
Mina knän började göra ont innan jag ens hunnit cykla ut ifrån Slite (haft inflammation i båda knänen och i ena sitter den ännu kvar) så mina knän är väldigt känsliga.
När jag kommit 1-2 Km kom jag självklart på att jag glömt kameran >< typiskt!
Glömde bort det för jag irrade runt och letade efter mina vantar som fasen, dom är borta :(
Sedan när Jag cyklat en tredjedel/halva vägen så kände jag inte av knänen längre men dock gjorde min rumpa JÄÄÄKLA ont, fy fasen!

Här är rutten jag cyklade ^^

När jag kom hem sedan blev det att laga korvstroganoff ala Linnea och nu ska jag nog ta lite glass till efterätt tror jag!

Take care bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0