Driving around in my car...

Hej hopp!
Jises vilken dag alltså!
Först precis när Moa kommer hit för vi ska åka till Visby tillsammans så skjuter Grim in inköpslappen under soffan och jag får verkligen inte fram den!
Detta resulterade i att jag glömde hur mycket som helst när jag handlade.

På ÖoB hittar Moa en 20 kg säck med kattsand och eftersom hon precis opererat sig får hon inte lyfta saker så den fick ju JAG..SVAGASTE FLICKAN I VÄRLDEN släpa på PLUS en 15 kg säck med kattmat!
Det var inte lätt kan jag säga.

Sen drog vi på Rusta, Zoomarket och Willys och handlade massa.
DÅ skickar Ronja sms och undrar om jag kan köra henne hem också.
Så efter vi knycklat in all handel, en barnvagn, Ronja och bilstolen till Tobi (med han i) så hela bilen är totalt överfull men då skulle vi ännu åka o hämta Moas valp vilket vi gjorde :P
Snacka om full bil alltså.
Det var dessutom vägarbete mitt på vägen så man fick stå i kö aslänge för att få köra vidare.


Väl hemma igen så blev man bjuden på Kycklinggryta av mamma! Så sjukt gott så nu är jag övermätt och ska nog rulla i säng en stund och titta på tv!

See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0