Mistake's Albumrealese!

Igår hade Mistake sin albumrealse-fest!
Kl 22 började det på hamnplan och jag hade kommit överrens med Ronja & Viktoria att vi skulle mötas där då.
Vid kl 19 var jag inne i Visby och drog då bort till Anna & Micki som var snälla nog att låta mig vara där tills det var dags, det var väldigt trevligt!
Sen var Anna supersnäll nog att köra mig ner också!

Kl 22 stod jag där utanför och ringde då upp Ronja, men dom ville inte ner förens vid 23 sa dom, Viktoria ville dock ner direkt så jag fick åka o hämta henne, men hon hade då glömt sin biljett :P haha.
Vi hann iaf tillbaka till att se lite av den akustiska spelningen.
23:15 fick vi sms av Ronja att dom var påväg men dom kom inte förens 23:55 ca, dom hann iaf precis i tid till spelningen.

Jag fick en hel del bra bilder iaf!

Sen sprang alla runt omkring och ifrån varann så man fick gå runt och leta lite då och då men i övrigt så var det väldigt trevligt!
Hade lite deeptalk med Viktoria med och det var trevligt att hon fick lätta sitt hjärta lite.

Sedan mötte man upp pappa och vi åkte vidare till det hus där min Farbror var (jag var fyllechaffis).
Då skulle vi plötsligt gå in och Pappa och min farbror Göran började snacka och titta på el-grejer i en timme.
Sen när vi äntligen var påväg därifrån så fick dom för sig att vi skulle ta en Drive-in på max först, kl var nu 02:45.
Så det gjorde vi, jag tog ett Frico Mål :D

Vid 03:30 var vi påväg igen, då fick jag köra hem Göran först och sedan till sist vid 04 tiden så var jag i säng i mitt rum hemma hos Pappa då.

Sen idag vid 13 tiden så körde pappa hem mig så nu är jag hemma och är SJUKT trött.

Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0