Lately..

Lately I've been feeling that until I look something like this..

Or this..

...I will never be good enough.

It feels like I'm only a few steps away from actually getting undressed and dressed underneath the covers just so my boyfriend doesn't see how fat and ugly his girlfriend really is..
(NOT that I think HE would EVER think like that! , but I think like that)

( And if anyone wonders why I feel like this right now I will refer you to my previous post : http://nympheliac.blogg.se/2011/september/jag-har-dragit-mig-lange-for-att.html )

Kommentarer
Postat av: Karti

Slösa inte dyrbar tid med sådana triviala saker som utseende. Plus: du är ju hur snygg och fin som helst!

2011-12-05 @ 18:56:20
Postat av: Linnea TearsOfLilith

Tyvärr har jag en sjukdom som heter dysmorfofobi (BDD), så jag har perioder då jag bryr mig extra mycket.

Man blir aldrig av med BDDn utan den blir bara bättre och sämre ibland.

Men tack så himla mycket :)

2011-12-09 @ 18:11:24
URL: http://nympheliac.blogg.se/
Postat av: Karti

Åh. Jag ber så mkt om ursäkt, såg att du hade länkat till ett tidigare inlägg försent.



Hoppas du får en fin jul och nyår! :)

2011-12-11 @ 22:42:29
Postat av: Linnea TearsOfLilith

Det är inget att be om ursäkt för :) jag håller med om det du säger och önskar jag kunde tänka så själv.



Detsamma du! :)

2011-12-14 @ 10:34:56
URL: http://nympheliac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0