Shopping Shopping Shopping!

Idag åkte jag  till Stockholm för att shoppa lite! Dock blev det inte så mycket shopping alls för min del.
Dom byxorna jag JÄTTE GÄRNA ville ha från Gina tricot fanns inte i min storlek någonstans! Jag var ändå inne i 2-3 olika och kollade efter just dom byxorna.

Sedan hade jag en himla otur gällande det andra inköpet jag hade planerat, Puder!
Mitt Puder fanns INGENSTANS! jag såg det i några av dom butikerna jag bara var inne o vände i lite fort men sen när jag verkligen var inne ordentligt i en butik och tänkte köpa pudret så fanns det INGENSTANS och inte orkade jag gå tillbaka till dom ställena där jag sett dem innan så det blev inget av med det.
Får försöka hitta det någon annan gång istället, tills dess köpte jag ett annat som får duga sålänge.

Dock fyndade jag 3 par JÄTTE mysiga trosor! Är fan helt förälskad i materialet, vill aldrig någonsin ta av mig dom!(fast det kommer jag ju såklart göra, måste ju tvätta dom och duscha o grejer, men ni förstår principen :P)
Sedan fyndade jag en asnice smörgåsgrill då den jag har är döende deluxe, den har spruckigt, börjat röka och funkar allmänt sämst så det var verkligen nödvändigt att ersätta denna.


Sedan blev det inga fler inköp förutom ett Frisco mål på MAX som jag inte ens orkade äta upp, men det blir gott med lite frukost imorgon :)

Krams'n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0