Lite update på bildfronten

Är ju ännu mitt uppe i flytten samt nya jobbet så har inte haft nån vidare tid eller ork till att blogga, dessutom har jag inte haft något speciellt att blogga om.
Nu i helgen åker vi iaf till Gotland och hämtar det mesta av mina grejer, jag som ännu håller på att försöka packa upp klädera som jag fick med mig i helgen som var nyss vilket är en utmaning, för mycket kläder och för lite utrymme att hänga på :P

Jag var ju som sagt på Gotland i helgen, träffade min bror och plockade ur förrådet samt packade så mycket jag orkade.
Första gången jag kört bil på båten :O Det gick bra iaf!
Sedan var det första gången Grim åkte båt också, det gick hur bra som helst det också, han mjauade lite då och då men det var bara det.

Väl här hemma verkar Grim trivas, han är lite extra känslig när man går hemifrån dock och han låter mer men det kommer säkert bli bättre när han vant sig lite mer.
Det märks också att han saknar balkongen och Gemma.
Sedan så är han ju van vid att när jag går upp på toan så är det detsamma som "nu är det morgon, nu går vi upp" så när Jacob går på toa mitt i natten tror Grim att det är dags och gå upp så han höll på som tusan imorse ><
Stackars Jacob som inte fick sova klokt.

Anywhoo, Bildupdate var det ja!


Nyvaken och osminkad

Haha

Leker tuff? :P

Sådär, that was it.

Sedan tog Jacob några bilder på Grim igår också som blev jättesöta så jag måste slänga upp dom också!


Söööt

Grim och hans favoritsnöre!

Haha! Buuuuskisse!

Så, nu ska jag fixa lite innan jobbet så byeeee bye

Kommentarer
Postat av: Feranna

Sv: Jobbar på max för tillfället, kasst och tänker säga upp mig i veckan

2011-09-20 @ 20:32:49
URL: http://feranna.se
Postat av: alexandra

Åh vad söt du är, och fiiiin misse!

2011-09-25 @ 17:32:34
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Feranna

sv: appen heter blogg.se? :P

2011-09-28 @ 19:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0