Ideér & tankar kring TATUERINGAR ( och piercings )


TATUERINGAR!
Jag har för tillfället endast en tatuering men vill verkligen ha flera.
Dock har jag världens beslutsångest om vad jag vill ha, för jag har flera olika ideér för samma placering så det blir svårt.
Bilder med insperation och mina tankar kring det :



bl a vill jag jätte gärna ha en text någonstans men vet inte vad eller vart riktigt.
Och nånting på låren skulle va nice.



Sen något jag alltid velat ha trots att det är väldigt vanligt är ett par vingar, har velat ha det ända sen jag var liten och alla blir ju alltid liiiite unika beroende på vad för vingar man ska ha.
Men så hade en av Jacobs ex tatuerade vingar och jag vill verkligen inte påminna honom om henne för 5 öre så det känns lite surt...som fan.....


Sedan har jag lite tankar om 2 halvsleeves, en "mörk" sida och en "ljus-puttenuttig"
men även det känns lite vanligt nu för tiden men det blir vad man gör det till!

Funderar även på f-holes på ryggen.


Sedan vill jag jätte gärna ha en christina piercing nån gång men det med läketiden är liiiite drygt när man har världens hetaste pojkvän man inte kan hålla sig borta ifrån en längre tid!
Och även tragus i båda öronen!

Och innan dess vill jag helst genomgå permanent hårborttagning där.
Det är nog min prio 1 faktiskt.

Det var allt för denna gång. Krams'n hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0