Update om min vinst!

Som ni alla vet så vann jag en hårförlängning Av Nala ( CandyCuntDeluxe / nalawi ) den 9 OKTOBER, det är ÖVER 8 månader sedan, Har jag fått den ännu? svar : nej.

Jag har redan lagt ut 800 kr för att åka och möta hon som ska göra den 2 ggr och blivit "stood up" båda gångerna. Men jag tyckte hon var så snäll som skulle betala en resa HEM TILL HENNE istället för att gottgöra allt som blivit och för att jag äntligen skulle få mitt pris efter den 19e Februari sade vi, men det blev inte för hon hade inte pengar.


Nu vet jag att hon har på att skaffa lägenhet och jag är mycket förstående med sånt, men när hon väl har SAGT ett datum så kan man väl lägga undan pengar? jag menar, hon har ju faktiskt haft 8 MÅNADER på sig det kostar inte SÅ mycket istället för att köpa saker som kläder & skor, djur och annat som kostar pengar FÖRST. Dessutom, man kan ju alltid LÅNA lite pengar?

Grejen är, jag är mycket förlåtande, och tror alltid det bästa hos folk och jag gillade verkligen henne och ville verkligen va hennes vän.

Men när hon börjar ignorera en när man skriver sms & på msn,

Då är det inte kul längre.


Sen när man till sist, efter 8 månader fått nog och ber om NÅGON sorts lösning, då kallar hon en självisk och tycker man är jobbig, *HOST HOST* tycker det är någon som bör skylla sig själv lite *HOST* om vinnaren av Nalas tävling börjar tjata lite efter 8 MÅNADER!


 


Nu då jag bad om en lösning blev hon sur och tog bort mig som vän så resultatet är att det helt enkelt inte blev någon förlängning alls, därav tycker jag att hon inte är pålitlig alls så INGEN BÖR KÖPA TJÄNSTER AV HENNE egentligen, och inte heller tradera saker, såg alla hennes negativa på hennes förra konto INTE BRA DÄR, PLUS ATT HON ÄR SKYLDIG MIG 75 kr!


 


Liksom, förstår hon inte att hon förstör sitt eget rykte? som har en tävling som hon inte fullföljer och sen igonerar en masssa, det är ju inte bra för hennes egen business om hon framstår som falsk och opålitlig?


 


Hon fick sin sista chans och sumpade den,så nu har jag visat för världen att jag faktiskt KAN bli arg när jag blivit tillräckligt bedragen


allt jag säger är :  I WILL SHOW NO MERCY.


http://www.facebook.com/profile.php?id=1249393918&v=wall


http://nalawi.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0