I CAN DRIVE...

Hey hopp, idag körde jag bil själv för första gången :D
Först körde jag mamma till Gothem och lämnade henne där, sen körde jag själv hem. När jag kom hem parkerade jag lite snett och det störde mig så jag gick upp och brände lite skivor till bilen sen gick jag ner och tog bilen till affären för att köpa en mjölk och lite glass att fira mig själv med.
När jag kom hem igen parkerade jag rakt :D så jag vart nöjd.

Nu ska jag snart laga till lite mat sen äta det och se på Spartacus <3
Tidigare idag badade jag Grim förresten, han blev inte så glad. Men nu efteråt luktar han gott som tusan och är ÄNNU lenare än vad han brukar vara och han verkar ganska glad nu iaf :D

Kommentarer
Postat av: Enslave

AWESOME

2010-10-17 @ 20:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0