På jobbet.

Nu sitter jag på jobbet, det går inte så bra idag, nästan ingen alls som svarar i telefon så jag passar på att skriva här sålänge. Har haft otur på jobbet på senaste, i förrigår hamnade jag i ett 20 minuter långt samtal med en riktigt sur gubbe, sedan igår hamnade jag i samtal med en jätte sur och stressad tant som bara slängde luren i örat på mig pga fotbollsmatchen ><

Helgen var ganska tråkig faktiskt,städade hela lägenheten och tog det lugnt, dock fick jag massa dryga sms så humöret var inte på topp.
Lördagskvällen och Söndagen var mysig dock :)
Fick därimot inte så mycket sömn så nu när jobbarveckan började var jag helt slut.

Jag har haft tur och inte behövt jobbat extra under dessa 3 dagar som varit så jag har börjat 17 och slutat 21, dock går ju bussarna fortfarande dåligt så jag åker ju hemmifrån 15:30 och är inte hemma förens 23 tiden ungefär.

Min ekonomi är fortfarande riktigt usel och det är tråkigt för jag vill verkligen åka till fastlandet snart, har dock fått lite grejer sålt på tradera nu men pengarna går först och främst till räkningar, speciellt dem till körkortet, på tal om det. JAG FICK MITT KÖRKORT FÖR EN VECKA SEDAN :D grattis till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0