Så trött....

Förlåt för att jag varit riktigt dålig på att uppdatera men det har varit så mycket jobb att jag faktiskt inte haft tid eller ork att skriva något. jobbar nu mera 12-21 men bussarna går så dåligt så åker hemmifrån 10:30 och kommer inte hem förens 23 ><
Det känns inte så bra, inte pga tröttheten utan pga att min stackars katt är utan mitt sällskap på mer än 12 timmar, så ska det inte vara.
Jag funderar på att fråga min chef om jag eventuellt får ta en kortare lunch och därmed sluta en halvtimme tidigare, då skulle jag kunna åka hem tidigare, men samtidigt så ÄLSKAR jag verkligen detta jobb och vill därför inte vara en "jobbig anställd" som behöver ändra timmar hit och dit.
Men vi får se, jag vet en annan tjej i gruppen som frågade om hon fick sluta en halvtimme tidigare och det verkade hon få så då bör ju jag också få men det känns lite skumt och fråga "direkt" efter hon frågat.

Nej, nu måste jag skynda mig, ska ännu klä på mig innan jag ska springa till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0