This is Halloween!

Igår var jag på Halloween firande hos Anna & Rikard, Det var väldigt trevligt då jag inte träffat dom på jag vet inte hur länge, har saknat dom iaf! Här kommer lite bilder från kvällen iaf!
Här har vi då halva gänget på plats, Jimmy, Sandra, Oscar & Robin

Kurki & Robin ser pepp ut iaf:P

Rikard & Anna

Rikard, Mattias & Jimmy i rosa kaninöron :D

Jimmy & jag

Jimmy & Jag igen, Jimmy visar sin goda sida!

Jag var utklädd till en French House Maid!

THE ATTACK OF THE YELLOW LIZZAAARD

Jimmy the Bunny Juckar på Rikard the Evil

Rikard  the evil verkade inte njuta :P

Jimmy the bunny verkade nöjd!

Rikard blir deluxe bunny!

uhm, what?

Rikard the not so evil

Rikard the bunny

Rikard the Metal bunny

Rikard the Bunny and Jimmy the Evil

Dom smälte plötsligt samman i en o samma dräkt :O

jag vill inte veta vad som händer i den kåpan ><

som jag precis sa.. :O

Helt plötsligt var jag en french maid bunny :O

Oscar & sandra posar! :P

Ännu mer

Tyra the Bunnycat!

Hon ville inte riktigt dock :O

Så hon försökte äta upp kaninöronen istället :P haha
Halloween pussen mellan Jimmy Aka Pälsken och Mig


Hoppas ni alla hade en trevlig halloween! Det hade iaf jag :) Tack alla som medverkade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0