Aldrig känt mig så dålig som nu...

Känner mig verkligen helt uberkass, helt värdelöst värdelös.
Har pluggat och kört som en dåre inför idag, gjorde teoriprov på nätet hela dagen igår samt ett imorse.
Kl 09:00 började teoriprovet och när jag hade gjort hela provet och det var 15 minuter kvar klickade jag på "avslut test" och i samma sekund stannade mitt hjärta och jag öppnade ögonen och såg " GODKÄNT"!
Sån jäkla skön känsla :D

Sen gick jag till Gotlands bilskola och inväntade övningskörningen, den gick också galant ( som vanligt) och direkt efter den började uppkörningen med denna "Kurre"
Det tog 15 minuter i bilen sen satte nerverna in och jag körde sämre än jag gjort på FLEEERA år. fy fasen vad jag skämdes och var sur på mig själv!!
När vi stannat och han sa att jag inte blev godkänd så började jag gråta, jag bara kunde inte hålla emot.. började gråta mest för besvikelsen på mig själv, JAG KAN JU MYCKET BÄTTRE så vafaaaaasen.

Misstagen var att jag i en korsning fått i 3ans växel istället för 1ans växel så jag fick motorstopp >< men fick igång bilen direkt och körde iväg men fick inte riktigt upp farten helt.. sen när jag väl fick upp farten så sa han "sväng in här" och irriterad och besviken på mig själv som jag redan var så var jag ju värsta nervvraket så jag bromsade inte in riktigt så mycket som jag borde och BRUKAR göra så den svängen blev lite för snabb...
Gaaaaaah. om jag kunde spöa ner mig själv hade jag lätt gjort det.

Ända sedan dess har jag gått runt med gråtklumpen i halsen, pallade inte att gå till jobbet heller så åkte hem.
Dum som jag var här hemma så såg jag en sorglig film också ><

Hur som helst, en ny uppkörning är bokad men jag vet inte hur jag ska lösa det ekonomiskt och nu har jag ju tidspressen på mig också! MÅSTE Ju klara uppkörningen SENAST inom 2 månaders tid annars måste jag göra om båda proven igen...
Problems problems prooobleeems...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0