Tom Rubrik. Update

För exakt en vecka sedan hände det något väldigt väldigt jobbigt och sedan dess känner jag mig lite uttömd, tom. Jag har inte riktigt återställt mig ännu eller hur man ska säga.
Sedan är jag mer försiktig och osäker på allt efter det också känns det som.

Förutom det är allt väl ganska bra :)
Är i Västervik hos min älskade Jacob, sitter just nu hemma hos honom och slötittar på Rachel Ray medans han är iväg och jobbar, vilket suger för jag vill ha han hemma! Allt är myyyycket roligare då!

Just nu är det medeltidsveckan på Gotland vilket jag tyvärr missar, känns lite småtråkigt men jag är heldre här. Dock är det Eldshowen kl 22 idag som är det bästa jag vet med medeltidsveckan så jag hoppas nån jag känner är snäll och filmar showen så jag får se sen! *blinkblink*:D

Jag har väl egentligen inget att skriva, känner mig som sagt sådär tom nu..
Jag kan dock säga att jag har riktigt ont i min stortå! Slog i den ordentligt här om dagen och sedan dess gör det ont att sträcka på foten/tån eller börja tån uppåt.
Böja tån neråt går inte ens! Någon som vet vad det kan vara? Varit såhär i 1-2 dagar nu.

Just det, en relativt ny bild på mig (1 vecka och 2 dagar gammal) får ni också :

ja, det var väl det..

Kl 14:52
Just det, Jag har även skaffat en ny msn nu. Mest för att jag på min gamla msn har massa gamla killpolare som en efter en skriver o säger massa dumma onödiga saker och råraggar när dom vet att jag har pojkvän, så istället för att ta bort o blocka dom en efter en så har jag nu skaffat en ny msn ist! wooh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0