Tillbaka från GÖTEBORG!

Nu har jag precis kommit hem från Göteborg! Det var underbart men samtidigt så längtade jag hem efter min lille Grim jätte mycket!
Det hände inte så mycket i Göteborg, hade inte så mycket pengar så kunde inte shoppa loss heller.
Jag och Kajsa gick dock ut på en krog ( sticky) på torsdagen, det var aaaaaaaaas roligt!
Jätte billiga drinkar, vin & shottar sedan bra hårdrocksmusik på nedervåningen!! Vi gick dock hem ganska tidigt och var hemma redan halv 1 då kajsa vaar väldigt trött o jag själv var ganska seg faktiskt.
Dagen efter blev det MAX med Kajsa och sedan träffade jag även Robert (ÄNTLIGEN!) Har missat han varje gång innan då jag varit i Göteborg.

I söndags kom jag äntligen hem till min älskade kissekatt!
han attackerade direkt kartongen till min nya lilla spegel!
jag har bildbevis ^^

haha :D han är för söt!

Min lilla knasboll <3

Nu när man haft 2 dagar med TUSEN saker att göra så är man helt slut så orkar faktiskt inte skriva mer nu :O

JOO fick världens bästa alla hjärtans dag present igår ( i efterskott) EN ROSA MJUKISDJUR HÄST! <3<3

Ha en trevlig kväll nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0