Liseberg...

Idag åkte vi till Liseberg, jag var jätte pepp då det var flera år sedan jag varit där.. men det blev inte riktigt som man tänkt sig.
Först när vi kom dit så åkte vi uppskjutet och jääävlar va livrädd jag var, brukar ju alltid börja med lugnare grejer som lisebergsbanan och balder o sånt! inte sånna läskiga saker direkt!
Men det gick bra när den väl började röra på sig :P Stackars Jacob som fick stå up med mig dock, jävlar vad harig jag blivit.
Sen var det en bergodalbana, mat och dö av magsmärta som stod på listan..
Jag har inte haft såhär ont i magen på fleeeera år, vet inte vad som hänt, kanske har jag fått en inflammation utöver den kroniska från IBSen? Det har ju hänt förut liksom.
Anyywhoo. Jag och min mage förstörde dagen som vanligt så vi fick åka hem tidigare..
Jävlar va dåligt samvete jag har över det alltså, jag funderar på att åka hem bara för att han ska ha tid att hitta på något kul med någon annan innan hans semester är slut för det känns som jag o min jobbiga mage bara skulle förstöra allt iaf.

Nu har jag inte ens ätit något eller gjort något speciellt och till o med nu känner jag av magen, känns inge kul alls.
Får nog börja gå till doktorn igen,vill dock för allt i världen inte göra en jäkla kolonoskopi igen eller vad det heter.
Bläää. kill my mage! (and my warlock? ;P haha neee inge kul)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0