Underbar vecka

Inte skrivit här på hela veckan för jag har varit hos JACOB!
Vilket var minst lika underbart som förra gången.

Inga ord kan förklara hur mycket jag tycker om den sorken, hur underbart det har känts att få lägga mig bredvid honom varje natt i en hel vecka och vakna upp bredvid honom.
För varje dag som går så tycker jag bara mer och mer om honom.
Han är verkligen helt underbar, mysig, snäll, förstående, omtänksam och vi har väldigt lika syn på väldigt mycket och man klickar så överdrivet bra ihop!
Känner mig trygg med honom, känner att jag kan vara mig själv!

Det enda negativa är väl att det är jobbigt att vara ifrån Grim så länge, speciellt när jag vet hur dåligt Grim mår av det. Annars hade jag varit hos Jacob så mycket som bara möjligt.

Trots att allt gått väldigt fort, om man kolla på tiden så känns det som jag känt honom iaf halva mitt liv, när man åker hem så känns det som att man för första gången ska vara ifrån honom på länge så man saknar typ ihjäl sig, men egentligen har vi ju inte känt varann länge alls.
Men trots det så tycker jag om honom så sinnessjukt mycket redan, tänker på honom konstant, drömmer om honom jätte ofta. Jag är verkligen redan kär helt enkelt.

Denna vecka fick jag även åka med honom till Vimmerby och gå på hans broders student samt träffa hans släkt! Det var sjuuuukt läskigt men jag lyckades hålla mig ganska lugn ändå,tror jag :P
Hoppas jag inte gav ett dåligt intryck bara.

PÅ TORSDAG kommer han ner till mig! Längtar som faaasen! Kommer bli den bästa midsommaren ever eftersom jag får spendera den med honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0