Liten tråkig update.

Jag är så himla dålig på att updatera här nu för tiden men jag GÖR liksom aldrig något kul eller spännande så det känns så värdelöst.

I dag så var jag ute och gick en promenad med Ronja & hennes lilla bebis Tobi (sötast i världen)

Min hand och Tobi i sin nya lilla vagn!

Senare efter promenaden satt jag och försökte underhålla lilla Tobi som var grinig för en liten tand var på väg (han kliade sig i munnen hela tiden med händerna varje gång han gnydde till) medans Ronja skulle sminka Moa inför en fotografering.

Jag trivs så mycket med att umgås med Ronja, man har alltid något att prata om med henne och så är Tobi så underbar också så man kan vara där i timtal!
Det är bara lite synd att hon nästan aldrig är hemma nu för tiden :P

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0