Promenad till jobbet!

Som jag sa igår så blev det ju att gå till jobbet idag, Vilket också var riktigt mysigt faktiskt. Ännu mysigare än att cykla tyckte jag, dock tog det ju såklart längre tid.
Nästan en hel timma tog det för att gå hela vägen!
Kan ju säga att mina knän INTE var så glada på mig efter det, och inte heller mina fötter eftersom jag dumt nog hade högklackat på mig.


Redo för jobbet!

Såhär mysigt var det ute denna höstmorgon.

Svårt att ta bild på sig själv samtidigt som man går och stanna kan man inte heller för man har tidspressen på sig att hinna till jobbet.
Speciellt eftersom jag aldrig gått till jobbet innan så jag visste ju inte alls hur lång tid det skulle ta.
Sedan när jag kom fram till Elfa (som ligger en liten bit bort ifrån där jag jobbar) så kutade jag in o hämtade mig cykel och cyklade sedan resten av vägen till jobbet.

Sedan på hemvägen så sällskapade jag och Jacob hem på cyklarna :)
Dock var det uppförsbacke nästan hela första vägen så jag höll på att DÖÖÖÖ!
Sämst kondition i världen har jag verkligen.
MÅSTE verkligen göra något åt det!

Idag var min sista dag på jobbet också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0