God finmiddag och fint sällskap.

Blev bjuden på finmiddag idag!
Åt riktigt kött tillagat RARE för första gången i mitt liv, aldrig ätit annat än välstekt kött på vanliga småresturanger där dom inte ens frågar hur man vill ha köttet innan, så jag var lite nervös om jag skulle gilla lite blodigare kött.
Jag brukar dessutom inte vara så mycket för kött alls, trodde jag, TILLS JAG ÅT DETTA KÖTTET!
Blev VÄLDIGT positivt överraskad då det var ASGOTT!

Äppelölen man fick prova var dock inte lika glad överraskning, trots att man hört så mycket av den att den ska vara god trots att man inte gillar öl, men för mig smakade det lite för mycket av den beska alkoholen ändå.



Vi båda åt :
Grillad ryggbiff (rare) med pommes och bearnaise tomat, bacon och haricoverts.
GOTT!



Nån var pepp och glad på maten ;P

Det var här vi åt :


Deras Hemsida : http://www.brygghuset.nu/

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0