Semester på Gotland

Åkte till Gotland på lite semester, bl a för att gå på min brorsons dop (mitt första syskonbarn så det kändes lite speciellt)
Passade även på att umgås med Ronja och hennes lille son Tobi en massor och lite annat smått och gott, här kommer en liten bilddump på det.


Hade med mig Grim så han fick träffa Gemma igen, här ligger dom på hög, gulligt.

Tobi, Ronjas son. Han verkade känna igen mig iallfall :)

Tobi i mitt knä.

Grim leker kurragömma i mammas bokhylla :P

Frågan är ju hur han ska komma ut utan att välta böckerna!

Buskatten!

Vi var även i Gothem hos Pappa.
Latkatterna ligger seriöst och busar/jabbar med varann. Så lata!

Latbuskatter!

Men söta är dom!

Naww, Hunden Gemma och Katten Grim ligger och myser lite.

That was it, see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0