Stackars Stackars kisse..

Min katt Grim är en väldigt tuff katt, den enda gången jag har sett han riktigt rädd var förra året då snön på taket började rasa ner (alltid bott högst upp i lägenhetshus) tills igårnatt då snön på taket här började rasa ner ordentligt.
Grim som alltid brukar ligga i fotändan på sängen kom istället och lade sig först på Jacobs mage/bröst och sedan på mig och låg där och var jätte spänd och kunde inte slappna av.
Då rasade bara lite från taket.
Sedan när han väl lugnat ner sig och gick och lade sig i fotändan av sängen igen så rasade det ner asmycket snö så det blev ett riktigt öronbedövande ljud och katten blev ju såklart livrädd och for som en raket ut från sovrummet in i vardagsrummet där jag hittade honom ihopkuren i hörnet på soffan.

Jag tog med honom in i sovrummet igen och lade honom under täcket men han var för rädd för att ligga kvar.
Sedan har han varit jätte försiktig och på sin vakt hela tiden under morgonen nu med.
Nu börjar han dock slappna av lite som tur är.
Stackars lille lille kisse.

Jacob o andra sidan har inte hört något alls :P Snacka om att sova djupt!
Denna fina bild tog Jacob på sig själv och katten igår:


Mina 2 Favoritpojkar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars misse.:(



re: nej tröjan är från weekday.:*

jag är jätteglad för det, och jag är bra på tt lyssna och så med!:*

2012-02-21 @ 15:39:11
Postat av: emma

sv. haha då är alla killar likadana alltså ;)

2012-02-21 @ 16:44:30
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: emma

sv. aha. ja jag har läst 5 av dem. men tyckte 5an var ganska dålig så jag la undan resten en stund. men jag ska läsa alla. men personligen tycker jag att historien i serien (på tv) är bättre och mer trovärdig än den som är i böckerna :)

2012-02-22 @ 12:50:56
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: emma

sv. jaaaa. mums för choklad!

alltså bilden du har i detta inlägg är ju bara FÖÖÖR söööt :)

2012-02-22 @ 12:51:35
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0