IBS...jippie

Har en ny medicin jag provat men jag tror jag måste sluta med den pga vissa bieffekter jag inte riktigt orkar med, eller jag tror det är bieffekterna av den iallfall eftersom det är den enda skillnaden i min kost/medicinkur sedan innan och det har aldrig varit såhär innan så.

Började läsa lite i IBS tråden och stötte på detta också :

#Andra problem som förekommer oftare hos en person med ibs än hos en frisk:
Depression, Spänningshuvudvärk, Sömnproblem, Panikångest, Sicca syndrome (torra slemhinnor), Trötthet, Nedsatt sex lust, Fibromyalgi, Astma , Bronkiell hyperaktivitet , Ångest, Ryggsmärta, Dysuri (överaktiv blåsa), Dysmenorré (smärta vid mens), Illamående.#

Kuuuuul.....not.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad jobbigt att du får bieffekter:(

2012-01-11 @ 19:58:02
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0