Sommar med Jacob 2012

Har jobbat så mycket nu så tog lite ledigt för att Babe skulle kunna komma ner och umgås lite med mig och sen åka med honom hem en stund!

Igår var vi modiga och piercade oss!
Jacob piercade 2 stycken i näsan, och han passar så HIMLA bra i det att det känns som han haft dom aslänge för de känns så "han" liksom, assnyggt!

Själv blev det en tragus, fy fasen vad äckligt det lät när den "trycktes" igenom brosket.
Ska ta en till nästa år men tänkte att denna ska få läka klokt och så först samt byta till ett smycket som passar innan jag piercar andra örat så jag iallafall har en sida att ligga på ;P
Efter vi piercat oss gick vi och åt på restaurang för vi varit så duktiga :)

Bildbevis :
(min tragus)
(min snygga Jacob och maten vi åt, muums)
 
Sedan idag har vi varit ute på en liten roadtrip och promenad och tagit lite random bilder.
Mina bilder blev dock askassa men lägger upp dom ändå.
 
(Alla bilder, från Slite, Botvaldevik och Katthammarsvik)
 
Det var allt för denna sommaren!
 
Buh byeh bloggis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0